×

Choose language

Currently we have 18 positions!

Sales Assistant til ingrediensvirksomhed indenfor personlig pleje

Foodjob Nordic søger på vegne af CosTech Chemicals ApS en erfaren kandidat med baggrund i BtB salgssupport. Den rette kandidat har stærke administrative og organisatoriske færdigheder, og kan arbejde selvstændigt med de skandinaviske markeder.

Du har gode kommunikationsevner på dansk og engelsk, og ideelt set nogle års erfaring fra en handelsvirksomhed. Du bliver en del af en mindre, dynamisk virksomhed med stor handlefrihed og arbejdsglæde. Virksomheden er en del af 
Bang & Bonsomer siden september 2021. Læs mere på https://www.bangbonsomer.com/  

Vigtige arbejdsområder

  • Daglig kontakt med vores kunder og leverandører
  • Behandle kundeordrer, indkøbsordrer og håndtere transporten fra leverandør til vores lager herefter til kunderne
  • Klargøre salgsordre til fakturering og godkender leverandør fakturaer i IFS, vores ERP-system
  • Håndtere reklamationer og klagesager i samarbejde med Sales Managers
  • Åbne nye kunder, leverandører og produkter i salgssystemet, samt analyse og rapportering af kundernes købsmønstre
  • Salgsbackup og koordinering af udsendelse af prøver
  • Andre ad hoc-opgaver

Du er ansvarlig for alle faser af ordrebehandling og salgssupport, og dermed med til at sikre at virksomhedens produkter når sikkert ud på det skandinaviske eksportmarked. Du har ansvaret for kundekontakt, forsendelse og registrering af data.

Det er vigtigt, at du har overblik, og har kunden i fokus og en stærk værdikædeforståelse. Du kan håndtere kommunikationen med producenten og kunderne og samtidig være praktisk, og få tingene gjort rettidigt. Du får direkte kunde- og leverandørkontakt, og du skal håndtere registrering i CRM-systemet til ordrestyring, have overblikket over leverancen både internt og eksternt, samt yde støtte til salg.

Kvalifikationer:

Du har professionel erfaring i arbejdet med at yde salgsstøtte og styring af ordren fra modtagelse til levering hos kunden. Du har afsluttet en kommerciel uddannelse og har praktisk erfaring, der er relevant for stillingen hos os. Som person er du udadvendt, serviceminded og fleksibel med hensyn til opgaver.

  • Uddannet inden for erhverv, finans, administration eller lignende relevant baggrund
  • Minimum 5 års relevant erfaring, helst fra internationale virksomheder
  • Dygtig administrator og systematisk
  • Superbruger i forhold til ERP-systemer og IT generelt
  • Gode sprogfærdigheder på engelsk i skrift og tale
  • Er venlig, engageret og selvstændig - du kan og vil tage ansvar
  • Er loyal, fleksibel og samarbejdsvillig

Løn og placering:

Arbejdspladsen ligger i Smørum – løn efter kvalifikationer

Yderligere information

For yderligere information om stillingen, kontakt Director Mads Kinch Clemmensen fra Foodjob Nordic på +45 2912 6119 eller [email protected]

 
CosTech Chemicals ApS er en dynamisk virksomhed inden for international handel. Vores mission er at levere specialkemikalier til kosmetik, husholdnings-, farma- og industriapplikationer kombineret med den bedste service og support i branchen.
Vi udvælger nøje de førende producenter af funktionelle råvarer, der opfylder vores kunders krav om produkter af høj kvalitet, med den rette dokumentation og naturligvis til den rigtige pris.

Som CosTech-kunde har du en pålidelig og handlekraftig leverandør. Med en solid kemisk baggrund og omfattende viden om virksomhedens behov kan CosTech-kunder uden videre stole på os for løsninger og forslag til igangværende projekter.

APPLY FOR JOB